ПОВЕРНЕННЯ| ОБМІН

Обмін/повернення товару належної якості протягом 14 днів


Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

У період 14 днів, не рахуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умови:

  • Товар має новий вигляд;
  • Товар не був в експлуатації;
  • Цілісність виробу не порушена або не подряпана.

ВАЖЛИВО!

Підлягає поверненню та обміну тільки стандартний товар з каталогу.


Якщо Ви замовили товар по індивідуальному замовленню (наприклад: друковане меню, набірне меню, наліпка, банер, дошка по Вашим розмірам і т.д) - такий товар поверненню не підлягає, так як це - індивідуальне замовлення.


ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЧЕРЕЗ КУР'ЄРСЬКУ СЛУЖБУ ДОСТАВКИ (Нова Пошта):


Погодьте відправку:

Зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном +38 050 812 49 89 для уточнення інформації про одержувача та номер відділення для оформлення повернення


Надішліть нам товар:

Підготуйте товар. Товар для повернення підготувати до пересилання через кур'єрську службу. Оплата доставки товару за рахунок відправника (покупця).


Повідомте нам, що Ви відправили:

Зв'яжіться з нами. Надішліть фото експрес накладної кур'єрської служби, в листі вкажіть свої дані, номер експрес накладної кур'єрської служби та причину повернення. Переміщення надісланої посилки Ви можете відстежувати на сайті перевізника.


Чекайте на повернення грошей:

Співробітник магазину огляне товар щодо експлуатації. Якщо товар цілий і без ознак експлуатації - ми вам зателефонуємо і уточнимо, яким способом вам перерахувати гроші (вартість товару)



ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ


Обмін товару можливий протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту отримання товару та платіжного документа.


Повернення товару належної якості.


Під товаром належної якості мають на увазі товар, у якого збережено товарний вигляд та споживчі властивості, і клієнт хоче його повернути.


Протягом 14 днів з моменту отримання Ви гарантовано можете повернути куплений товар, якщо він не підійшов Вам за характеристиками, якістю, кольором.


Повернення товару неналежної якості.


ВАЖЛИВО!

  • При заборі замовлення з відділення Нова Пошта огляньте Вашу посилку, щоб уникнути неприємних ситуацій (при транспортуванні товар може пошкодитися). Ми не можемо замінити битий товар або повернути гроші за нього, якщо посилка була забрана з Нової Пошти.

  • Якщо Ви побачили на відділенні Нової Пошти, що посилка приїхала бита або з будь-якими пошкодженнями, складається "акт приймання-передачі" між клієнтом (Вами) та оператором. І повідомляєте нам, щоб ми зафіксували, і відправили Вам новий товар.*
Зв'язок з нами (instagram, зателефонувати, email, telegram, viber):

Магазин рекламної продукції.
Великий асортимент рекламного товару для Вашого бізнесу.

© Всі права захищені "DOSKALIKE" 2023

Ми приймаємо:

Натискаючи кнопку OK, ви дозволяєте використання файлів cookie, які підвищують зручність роботи з нашим сайтом, допомагають нам аналізувати продуктивність та використання сайту.